poniedziałek, 16 marca 2015

Teledyski cz.1 :D

Witajcie!

W tym poście poruszymy temat teledysków będzie on podzielony na 3 części czyli moje telesyki - cz.1 Jak zrobić ten eledysk ?  Cz.2 - czyli wszystko programy łatwe trudne oczywiście screeny do tego może jakieś filmy z tajnymi trickami w niektórych opcjach :D I cz.3 - sławni Polscy jak i zagraniczni tworzyciele teledysków (to chyba zaciekawi osoby które sie właśnie interesują gwiazdami msp) To myśle tyle z zapowiedzi :B Ja w tej chwili mam 3 teledyski każdy robiony po ponad 2 godz razem ze screenami i sklejeniem

             Jaką piosenke najlepiej wybrać ?

Jak macie jakieś skromne programy to najlepiej wybrać łatwą piosenke. Pamiętam ja mój pierwszy teledysk na MSP miabyć do piosenki w zasadzie utworu Moniki Brodki - W 5 Samkach.
Osoby znające tą piosenke wiedzą że to jest ciężka piosenka.
Niestety nie posiadałem jeszcze wtedy mojego obecnego oprogramowania do teledysków (Wszystko co używam na dole :P)
Miałem zaledwie program do robienia screenów i moviemakera więc no właśnie D: Ale naszczęście ten pomysł wybił mi sie z głowy po obejżeniu tego ,,dzieła". Ja wychodze z założenia że lepiej jest nie wstawić nic niż wstawić za przeproszeniem gówno (tak wtedy dla mnie wyglądał ten teledysk). Szkoda że go nie mam na kompie pokazałbym wam go ale usunąłem D: Zrobiłem nawet nawet teledysk do piosenki Piotra Roguzkiego i Marceliny - KARMELOWE. Następny niezbyt udany teledysk do piosenki Kabaretu OT.To - Sprytna i Wybitna :# i ostatni mój teledysk czyli ten zrobiony niedawno i według mnie najlepszy do terj pory mój teledysk. Do piosenki Meaghan Martin - 2 stars.

Tu macie linki do tych teledysków :D

https://www.youtube.com/watch?v=Q9yWw1rDOog - 2 stars
https://www.youtube.com/watch?v=ANLU0VvJ-y4 - Sprytna i Wybitna
https://www.youtube.com/watch?v=lMCUjVoatvQ - KARMELOVE

To chyba tyle z tej 1 części tego postu

Program do screenów - Lightshot
Program do robienia teledyskóe - Camatsia Studio 8, AVS Ediotor 7.1
Program do robienia filmów - Screencast-O-Matic

Papapapapapapa <333

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz